Pravidelný servis

Havarijní servis

Pravidelný servis se provádí z důvodů předcházení havárií nebo poškození daného zařízení. Tedy ve chvíli, kdy vašemu zařízení zdánlivě nic neschází.

Tato kontrola bývá u nových plynových kotlů nebo tepelných čerpadel součástí záručních podmínek pro případné uznání záruky, a to ať běžné záruční doby nebo je součástí podmínek prodloužené záruční doby. Tyto kontroly by se měly provádět pravidelně jednou za 12 měsíců. Ideální doba je po skončení topné sezóny tzn. od dubna do srpna.

Podnětů k ročním kontrolám je několik. Když pomineme zákonně dané nebo dané normou, jsou zde podněty, které jsou uživatelům blíže, a to bezpečnost zařízení a náklady na provoz. U neseřízeného a nevyčištěného zdroje tepla, se podstatně zvyšuje riziko poruchovosti a tím dochází k navýšení nákladů za jeho opravu nebo jeho provoz. 

Tento servis si můžete sami naplánovat v našem jednoduchém webovém rozhraní. Můžete si tu vybrat čas, který vám vyhovuje nebo najít termín, kdy je náš technik poblíž a vy zaplatíte méně za dopravu.

Netopí váš kotel? Z klimatizace teče voda? To jsou všechno havárie, které jsou potřeba řešit rychle. Zavolejte nám a náš technik vyráží co nejdříve k nám a neskončí dokud nebude vše zase tak jak má být.

800 88 77 22